  • Data: 2008-12-18 09:30:01
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gid4cd$6r1$1@news.dialog.net.pl...

    > dochody z ogólności :-) Dobre... i do tego nieopodatkowane, bez wpływów na
    > konto, w żadnej mierze nieudokumentowane i bez wskazania źródła. A do tego
    > rzędu 80-90% całości dochodu klienta :-)
    > Jeśli obracasz środkami (rozumiem, że coś kupując/sprzedając czy
    > pożyczając) to prowadzisz działalność gospodarczą i niestety nie będzie to
    > się odbywało bez żadnych dokumentów.

    0. Ktoś tu mówił o braku wpływów na konto? Ja naprawdę nie dyskutuję tutaj o
    przypadku żula z parku.
    1. Działalność gospodarcza może być niezarejestrowana. Jakie wtedy masz do
    zaproponowania dokumenty?
    2. Inna przykład: obrót papierami wartościowymi. Może być to udekomentowane
    w różny sposób, jeśli na giełdzie to przez BM, jeśli poza giełdą to umowy
    notarialne. Jeśli przez zagraniczne biuro maklerskie albo zagraniczna
    platformę, to niczym takim co chciałbym pokazywać w polskim banku aby nie
    wywołać konfuzji a na koniec i tak usłyszeć, że oni nie wiedzą co z tym
    zrobić.

> [...]
    > akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania
    > wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia
    > pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu
    > płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony,
    > przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo
    > nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym
    > znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu
    > płatniczego lub zamówienia,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Nie miałem na myśli "podrobionego albo przerobionego dokumentu". To uważam w
    większości przypadków za objaw głupoty albo desperacji. Miałem na myśli
    takie oświadczenie, w przypadku którego wykazanie jego nieprawdziwości jest
    w praktyce niemozliwe (znowu przyjmując założenie, że składający
    oświadczenie nie jest debilem).

    marekz