    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: super oferta
    Date: Fri, 5 Nov 2004 00:34:05 +0100

    > MĘCZĄ CIĘ DŁUGIE PROCEDURY W INNYM BANKU- ZADZWOŃ DO NAS- DOSTANIESZ KARTĘ
    > JUŻ ZA 3 WYCIĄGI Z INNEGO BANKU I PO KŁOPOCIE. WYSTARCZY ZADZWONIĆ DO
    > NASZEGO PRZEDSTAWICIELA.

    jasneeeeee, gdybym nie mial tego gowna ze dwa lata w sumie, a konkretnie
    gowna Classic, a potem gowna Nova to moze bym nawet uwierzyl....

    > Szanowni Państwo,

    tia, jasneeee
    w zadnym innym banku nie zdazylo mi sie, zeby pracownik pozwolil sobie
    szydzic z klienta prosto w oczy - wiem, wiem 'wyjatkowa jakosc uslug'
    zobowiazuje....

    > Raiffeisen Bank Polska S.A. należy do Grupy Raiffeisen, międzynarodowej
    > instytucji finansowej o silnej i od wielu lat ustabilizowanej pozycji na
    > światowym rynku finansowym.

    sure, kazda jest ustabilizowana, do czasu gdy sie nie przewroci....

    > Niezawodność, profesjonalizm, zorientowanie na potrzeby Klienta - to
    > wszystko oddajemy dziś do dyspozycji naszych Klientów w Polsce.

    nie dzis, tylko od lat oddajecie to (1), a (2) to ja juz poznalem ten
    profesjonalizm w praktyce - ostatni przyklad profesjonalizmu, to pisemko z
    wrzesnia, z grozba, ze jak nie podpisze nowej umowy to zablokujecie
    karte.... ktorej nie ma od prawie roku :)

    > Z prawdziwą przyjemnością chcemy zaprezentować pakiet produktów bankowych
    > na warunkach promocyjnych:

    A gdzie te warunki promocyjne, bo jakos mi sie nie udalo znalezc ?

    MAd Hat
    ter

    PS. To ja w zasadzie w duzym skrocie tyle mialem do Pana, a teraz niech ktos
    ladnie wytlumaczy, ze tego typu 'annoncumenty' :) to nie sa na tej grupie
    zbyt mile widziane....