    From: "Jarkot" <p...@a...su>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sytuacja jest tragiczna,
    Date: Sat, 14 May 2016 08:30:28 +0200

    Użytkownik <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:af4ac7a5-3b79-46db-ae96-f64e924506b4@googlegrou
    ps.com...

    > to pewnie piją z rozpaczy że nic złego się nie stało...

    Ty, pajacu z choinki sie urwałeś.
    Wszystkie jedynie polskie i jedynie katolickie media cały czas mówią,
    że sytuacja jest tragiczna, że wszystko czego dotknęło się PO
    to jest spieprzone, że obniżone ratingi to wina Tuska.
    Ratingi powinny byc obniżone, bo były szytucznie utrzymywane
    na wysokim poziomie, żeby Tusk mógł zostać przewodniczącym.
    Ratingów nie obniżali, zeby Balcerowicz mógł zostać doradcą
    rządu ukraińskiego.
    Ty, palancie słuchasz tylko Wolnej Europy
    i nic nie wiesz co w Polsce sie dzieje.
    Jedynie polskie, jedynie katolickie media trąbią
    cały czas o złym stanie polskiej gospodarki,
    a ty im nie wierzysz i szukasz potwierdzenia u jakichś ficzów.
    A feee, odpokutuj głupku, pędź do Partii Watykańskiej krzyżem leżeć
    i odmawiać litanię : o ja głupi, przebacz mi Rydzyk, (1000 razy).