  • Data: 2003-01-16 17:31:21
    Temat: Re: szmaciarze z Fortisa
    Od: "Leszek Balcerowicz" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy Państwo,
    ja także z uwagą, na ile pozwalają obowiązki, śledzę grupę pbb. Postawa Pana
    Rzecznika, jakże bezkompromisowa, pełna odwagi cywilnej i zawodowej
    godności, przejęła mnie dojmującym wzruszeniem i w piersi mej jeno ciche
    zrodziło się łkanie - są jeszcze prawdziwi bankowcy w Ojczyźnie! Dlatego
    Panu Rzecznikowi przyznaję uroczysty Doroczny Uścisk Prawicy Prezesa (NBP),
    zaś Pani Ewie, jako nagrodę pocieszenia, specjalną kartę ROR-VIP NBP,
    wykonaną z czystego tytanu i ultraodpornej na zginanie ceramiki - nie do
    złamania nie tylko w polskim bankomacie czy Szkockiej knajpie i dostępnej
    tylko dla Szczególnie Ważnych Klientów Naszego Banku.
    Wyrazy uszanowania
    Prezes

    ;)

    PS. Postawa Rzecznika jest godna pochwały, ale znacznie lepiej byłoby tak
    zorganizować pracę jego banku, aby nawet najbardziej zawzięta niedysponentka
    nie była zdolna doprowadzić klienta do bezsilnego gryzienia krawędzi
    kontuaru. Dlatego ja osobiście chętnie poznałbym (via pbb) wynik
    bezkompromisowej interwencji pana Leszczyńskiego. Ogólnie - tak trzymać!
    T.