  • 1. Data: 2003-01-15 11:57:05
    Temat: szmaciarze z Fortisa
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl>

    Na wydanie karty z fortisa czekam juz ponad miesiac, a dlaczego?

    Rok temu zmienilam adres zamieszkania (inne miasto) i zglosilam to do
    fortisa, pol roku pozniej skonczyla mi sie waznosc karty, wiec przylano mi
    nowa, ale na stary adres. Zadzwonilam do banku i jeszce raz podalam adres,
    pani zapewnila mnie, ze drugi raz sie to nie powtorzy. Trzy miesiace pozniej
    zlamala mi sie owa karta. Zadzwonilam, wiec do banku z prosba o wydanie
    nastepnej. Niestety okazalo sie, ze takiej dyspozycji nie moge zlozyc ani
    telefonicznie, ani listownie, ani przez internet. Pojechalam do banku i ....
    czekalam pol godziny na obsluge, mimo braku kolejki. Wezwalam kierownika
    oddzialu, ten z laski swojej obsluzyl mnie. Poprosilam o przyslanie karty,
    tym razem, pod wlasciwy adres. Pan kierownik ponownie wprowadzil moj nowy
    adres i zapewnil, ze karta niebawem dotrze. Po miesiacu zniecierpliwilam
    sie, ze karta nie dotarla. Zadzwonilam i dowiedzialam sie, ze karta nie
    zostala jeszce wyslana, a poza tym jest ona kierowana pod stary adres.
    Ponownie podalam nowy adres, grzecznie przeproszono mnie za zwloke i karta
    miala dotrzec w ciagu kilku dni. Po tygodniu nie doszla, wiec znowu
    zadzwonilam, okazalo sie, ze maja nawet moj nowy adres, ale karta poszla pod
    stary. Zarzucono mi, ze zbyt pozno podalam nowy adres no i niestety...

    Przestrzegam wszystkich grupowiczow, nie lamcie kart z Fortisa, bo to sie
    zle konczy.

    Ewa

  • 2. Data: 2003-01-15 12:14:44
    Temat: Re: szmaciarze z Fortisa
    Od: s...@o...pl

    > Przestrzegam wszystkich grupowiczow, nie lamcie kart z Fortisa, bo to sie
    > zle konczy.
    >
    > Ewa

    hihi - a jak ty ja złamalaś - usiadłaś na niej?

  • 3. Data: 2003-01-15 12:53:47
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl>

    in article 5...@n...onet.pl, s...@o...pl at
    s...@o...pl wrote on 1/15/03 1:14 PM:

    > hihi - a jak ty ja złamalaś - usiadłaś na niej?

    Zlamal mi ja bankomat, chyba z zimna, bo bylo minus 20 stopni.

  • 4. Data: 2003-01-15 13:21:22
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Zlamal mi ja bankomat, chyba z zimna, bo bylo minus 20 stopni.

    Nie rozumiem ... wciagnal do srodka i wydal dwie polowki reszty ? ;)

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2003-01-15 13:46:45
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl>

    in article M...@n...tpi.pl, KrzysiekPP at
    j...@n...ceti.pl wrote on 1/15/03 2:21 PM:

    > Nie rozumiem ... wciagnal do srodka i wydal dwie polowki reszty ? ;)

    wydal peknieta.

  • 6. Data: 2003-01-15 14:19:18
    Od: s...@p...onet.pl

    > wydal peknieta.

    akurat - niezły kit :)

  • 7. Data: 2003-01-15 14:51:36
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl>

    in article 5...@n...onet.pl,
    s...@p...onet.pl at s...@p...onet.pl wrote on 1/15/03 3:19
    PM:

    > akurat - niezły kit :)

    niedowiarek, a poza tym nie chodzi tu o zlamana karte, tylko o jej brak z
    winy banku. Na przyszlosc, czytaj posty od poczatku.

  • 8. Data: 2003-01-15 14:55:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > akurat - niezły kit :)

    Taaa ja tez sciemnialem w Fortisie, ze mi w sklepie polamali, a
    polamalem na desce bo mialem w spodniach i "sie" polamala. Chociaz kto
    wie - moze z mrozu - przeciez jak sie ucyzlemto ciagle w zimnym sniegu
    siedzialem... :)

  • 9. Data: 2003-01-15 16:14:21
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > akurat - niezły kit :)

    Nie koniecznie.
    Mi np. kiedyś sprzedawca złamał Maestro BZ w POS.

    Też w zimie.

    Piotrek

  • 10. Data: 2003-01-15 19:06:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b041ad$1re$1@panorama.wcss.wroc.pl, Piotr Solarz wrote:
    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie koniecznie.
    > Mi np. kiedyś sprzedawca złamał Maestro BZ w POS.

    A mi w Szkocji w pubie podziurawili delfina.

    --
    Robert