eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszukam instrukcji obrazkowej dla debiliRe: szukam instrukcji obrazkowej dla debili
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szukam instrukcji obrazkowej dla debili
    Date: Tue, 5 Oct 2010 09:20:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <i8ejh4$ejr$1@news.onet.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <i8do78$sq$1@node1.news.atman.pl> <i8eher$89h$1@news.onet.pl>
    <i8ei76$arg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: adca7.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1286263140 14971 79.184.26.7 (5 Oct 2010 07:19:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Oct 2010 07:19:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:537465
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i8ei76$arg$1@news.onet.pl...
    Telesfor pisze:
    >
    > Chyba raczej 99% sklepów nie posiada odpowiednich urzadzeń....

    > Jak się ma do powiedzenia "chyba raczej", to lepiej powstrzymać się
    > od
    > wypowiedzi.

    Bez komentarza.... Chyba, ze masz inne dane na ten temat...

    > Sklepy, które mają odpowiednie urządzenia, informują o tym klientów
    > odpowiednimi naklejkami. Jeśli o tym informują, to personel winien
    > być
    > przeszkolony. Jeśli nie jest, to - gdyby trafiło na mnie - tkwiłbym
    > przy
    > tej kasie aż przyjdzie ktoś kompetentny, w międzyczasie bardzo
    > głośno
    > wyrażając swoją opinię o tym sklepie.

    Jeżeli już ma taki terminal i informuje o tym klientów, to... "właśnie
    nie działa" i co mi Pan zrobisz?.
    Spotkało mnie to kilkakrotnie w McD i Empiku.



    --
    Telesfor BAUDOT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1