  • Data: 2013-06-25 11:38:32
    Temat: Re: tablet w IDEA za lokatę
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    a ja tam wziąłem tablecik i nie narzekam - na pewno jestem do przodu - mało tego
    zamierzam wziąc drugi na żonę ....

    wystarczy przeliczyć a nie się zacietrzewiać że bank jest be - ale jak 100 zł czy 50
    zł daje gratis to lecicie i będziecie stać w kolejkach żeby tylko wziąć

    nie bądźmy obłudnikami

    mam na mysli oczywiście teksty tupu "omijać wszystko co pochodzi od Czarneckiego" -
    ale wszyscy oczywiście mają pozakładane konta i klikają różne Ping-pongi, buumerangi,
    lokaty tip-top i inne

    trochę obiektywizmu