  • 1. Data: 2013-06-24 09:54:34
    Temat: tablet w IDEA za lokatę
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Czy ktoś się orientuje jakie są zasady?
    Niby podają że lokata a nie żadne struktury.

    pzdr,
    piotr

  • 2. Data: 2013-06-24 09:58:23
    Temat: Re: tablet w IDEA za lokatę
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-06-24 09:54, Piotr pisze:
    > Czy ktoś się orientuje jakie są zasady?
    > Niby podają że lokata a nie żadne struktury.
    >
    > pzdr,
    > piotr
    http://samcik.blox.pl/2012/12/Tablet-za-zlotowke-w-z
    amian-za-zalozenie-lokaty.html

  • 3. Data: 2013-06-24 10:53:15
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    dzienx

  • 4. Data: 2013-06-24 11:02:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
    > dzienx
    >
    > Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    amian-za-zalozenie-lokaty.html

    Artykuł z 18 grudnia 2012 jest dzisiaj "nieco" odległy od realiów.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2013-06-24 22:13:14
    Od: "Radim" <W...@w...pl>

    > Czy ktoś się orientuje jakie są zasady?
    > Niby podają że lokata a nie żadne struktury.

    Omijac wszystkie spolki ze stajni LC z daaaaleka!
    Ucz się na cudzych błędach :-(

  • 6. Data: 2013-06-24 23:52:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Radim" 51c8a85f$0$1256$6...@n...neostrada.pl

    > Omijac wszystkie spolki ze stajni LC z daaaaleka!
    > Ucz się na cudzych błędach :-(

    IMO zadawanie się z LC kończy się dwojako -- albo dobrze, albo źle:

    -- dobrze, gdy klient straci tylko czas
    -- źle, gdy klient straci czas i pieniądze. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-06-25 08:41:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 22:13:14 +0200, Radim napisał(a):

    > Omijac wszystkie spolki ze stajni LC z daaaaleka!

    Eee tam.

    > Ucz się na cudzych błędach :-(

    Nauczyłem się na własnych. Najpierw odebrałem to co wtop... eee, czego nie
    zarobiłem, bo swego czasu dałem Leszkowi darmowy kredyt, teraz Leszek
    sponsoruje mnie. Całkiem nieźle wychodzi mu okazywanie wdzięczności za ten
    kredyt.

    AK

  • 8. Data: 2013-06-25 11:38:32
    Od: m...@g...com

    a ja tam wziąłem tablecik i nie narzekam - na pewno jestem do przodu - mało tego
    zamierzam wziąc drugi na żonę ....

    wystarczy przeliczyć a nie się zacietrzewiać że bank jest be - ale jak 100 zł czy 50
    zł daje gratis to lecicie i będziecie stać w kolejkach żeby tylko wziąć

    nie bądźmy obłudnikami

    mam na mysli oczywiście teksty tupu "omijać wszystko co pochodzi od Czarneckiego" -
    ale wszyscy oczywiście mają pozakładane konta i klikają różne Ping-pongi, buumerangi,
    lokaty tip-top i inne

    trochę obiektywizmu

  • 9. Data: 2013-06-25 12:17:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 02:38:32 -0700 (PDT), m...@g...com
    > a ja tam wziąłem tablecik i nie narzekam - na pewno jestem do przodu - mało tego
    zamierzam wziąc drugi na żonę ....
    > wystarczy przeliczyć a nie się zacietrzewiać że bank jest be

    Jak ostatnio liczylem, to wcale to tak nie bylo "do przodu"

    > - ale jak 100 zł czy 50 zł daje gratis to lecicie
    > i będziecie stać w kolejkach żeby tylko wziąć

    Taki sport. Ale to jest naprawde gratis, a nie jak ten tablet :-)

    Myslisz ze ktos ci ta 1000 zl za darmo ?

    > nie bądźmy obłudnikami
    > mam na mysli oczywiście teksty tupu "omijać wszystko co pochodzi od Czarneckiego"

    A to akurat bardzo rozsadne - jak ktos naciaga klientow, to nalezy sie
    spodziewac ze w we wszystkich bankach :-)

    > - ale wszyscy oczywiście mają pozakładane konta i klikają różne Ping-pongi,
    buumerangi, lokaty tip-top i inne

    Moze wiedza co klikaja :-)
    No i ta sasysfakcja z zamkniecia konta :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-06-25 16:04:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 0...@g...co

    : ale wszyscy oczywiście mają pozakładane konta i klikają
    : różne Ping-pongi, buumerangi, lokaty tip-top i inne

    Ja nie mam -- a próbowałem wielokrotnie.
    OpenFajans, Getin, Idea, Nobel -- nic nie wyszło...
    Idea kilkakrotnie w tym co najmniej jeden raz z tabletem.

    Tablet może i fajny -- ale niemal bezużyteczny, bo nie ma
    3G. Uwierz mi -- bez 3G lub bez GPS tablet ma nikły sens.

    IMO tablet musi mieć co najmniej:

    3G na 900 MHz
    GPS
    IPS
    BT3
    1024 na 600 dla 7 cali przekątnej ekranu
    1/2 GB RAMek DDR3
    4 GB ,,dysku'' (bywa, że ma, ale dla Ciebie jest drobna część tego)
    zdrowy procesor (nie jakieś Rockchipy)

    Fajnie, gdy ma mocne szkło, HDMI, wyższą rozdzielczość, dobre kamerki,
    dualSIMa przynajmniej stale nasłuchującego w dualu...

    Wiadomy Tablet jest całkiem niezły, ale 3G nie ma.
    Firma też dobra, ale 3G brak.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'