  • Data: 2009-08-12 21:35:11
    Temat: Re: tajemnica bankowa a skarbówka?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a24fb452-d39a-45b7-aab5-68bb42737ea2@w41g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Moim zdaniem również. Ale ryzykujesz tym, że jak któryś z sędziów
    > wstanie lewą nogą, albo będziemiał "te dni", do może zarządzić
    > przymusowe doprowadzenie Cię przed swoje i Temidy oblicze.

    Tylko skąd oni mnie wezmą. :-) W sumie to co kilka miesięcy testuję ten
    scenariusz odmową przyjęcia kolejnego mandatu. Doświadczenie bycia
    zatrzymanym i doprowadzonym mogłoby być ciekawe, nie powiem. Dlatego
    przelewy z data przyszłą wklepuję zawsze z co najmniej tygodniowym
    wyprzedzeniem. ;-)

    > Czy na te wirtualne adresy cokolwiek przychodzi ? Jakieś wyroki ?

    No wiesz, jak kiedyś jeszcze tam zaglądałem to tak - mnóstwo awiz na listy
    polecone "7-dniowe". Ale że tego nie odbieram, ani nawet na poczcie się nie
    zainteresuję kto jest nadawcą, to zawartości ani ewentualnych sygnatur nie
    znam - równie dobrze mógł się trafić jakiś uparty komornik sądowy, który
    uparcie próbuje egzekwować jakiś pojedynczy mandat.

    > Grzywny i koszty przedawniają się po trzech latach od chwili, kiedy
    > powinny byc uiszczone.

    Czyli błędnie sądziłem, że wykroczenie przedawnia się po 2 latach i to jest
    koniec każdej z tych historii? Przez grzywnę rozumiesz to co być może
    orzeka sąd?

    Sorry za niefachowe określenia i tak dobrze, że nie zwróciłes mi uwagi, że
    napisałem "posiadaczem" zamiast "właścicielem", bo dla prawnika to chyba dwa
    kompletnie różne pojęcia. :)