  • Data: 2014-01-17 11:34:26
    Temat: Re: takie rzeczy się dzieją...
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-17 11:18, Piotr Gałka pisze:
    > A jak się okaże, że konto (wygląda, że obowiązkowe w czasie kredytu)
    > nagle stanie się płatne to zrywać lokatę ?
    > P.G.

    Coś mi się wydaje że przez konto bank na swoje wyjdzie.
    Oczywiście będzie można zrezygnować. Oczywiście wszystko zgodnie z
    prawem. bank zarobi na tych co się zagapią, niedopilnują...
    Tak działa bank który w dzisiejszych czasach nie zasługuje na miano IZF.
    Dlatego (to już inny wątek) nie powinien mieć narzędzia takiego jak
    bankowy tytuł egzekucyjny.
    Banki na to już NIE ZASŁUGUJĄ!!!