  • Data: 2008-12-29 23:10:40
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 23:57, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Miałem aktywny dostęp, ale FF nie obsługuje ichnich certyfikatów = nie
    > działa. Czy coś się zmieniło?
    chyba nie, nawet nie sprawdzałem.
    Mam też IE pod linuksem, ale także tylko sie logowałem, nie wiem czy
    działa w takim układzie(linux+wine + IE) certyfikat.
    Jeśli na koncie nic nie trzymasz=nie robisz przelewów to mozesz olac
    certyfikat i sprawdzać tylko podgląd on-line firefoxem czy czymś tam
    innym.

    > Tak, próbowałem się zalogować, ale wygląda na to, że mam zablokowany
    > dostęp, aby odblokować również musiałbym zadzwonić.
    Z tego co piszesz łatwiej iść do oddziału...
    W moim przypadku po zablokowaniu konieczne bylo wydanie nowej koperty
    z hasłem, więc i tak potrzeban wizyta w oddziale.