eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefon do Polbanku - kiedy?Re: telefon do Polbanku - kiedy?
  • Data: 2008-12-29 23:10:23
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ja mam na Skype wykupiony Abonament-Kraj, więc dzwonię na 0 22 .. leci sobie
    > muzyczka i po jakimś tam czasie ktoś odpowie. Warto mieć PIN do obsługi
    > telefonicznej i zweryfikować się na IVR, wtedy połączenie z konsultantem
    > następuje szybciej.
    >
    > --
    > Sinus
    >
    >
    jakiś czas temu zadzwoniłem, aby zapytać odnośnie dnia, w którym kończy
    się okres rozliczeniowy, połączenie nastąpiło, po dość "krótkim" czasie
    (ok. 10 min.), mam PIN do obsługi tel., ale mi nie działa, jest bla bla
    bla i wpisz pierwszą i trzecią cyfrę, wpisuję (mając kartkę przed nosem)
    i "kod niepoprawny"

    jak się wreszcie dodzwoniłem to konsultant powiedział, że PINy
    rozesłali, ale ta opcja nie jest jeszcze aktywna!!!???



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1