eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
  • From: "Piterson" <p...@h...plum.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <3...@n...onet.pl>
    Subject: Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku:
    CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
    Date: Tue, 28 Nov 2006 01:25:07 +0100
    Message-ID: <9...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: xdsl-7484.wroclaw.dialog.net.pl
    NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
    X-Trace: news.home.net.pl 1164673501 62.129.252.51 (28 Nov 2006 01:25:01 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 25
    X-Authenticated-User: piotrek.wr@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!nf1.ipartners.pl!ipa
    rtners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:401365
    [ ukryj nagłówki ]

    n...@o...pl napisał(a):
    > Witam!
    [...]
    > Jeśli czyta to jakiś pracownik mBanku który chciałby mi
    > pomóc to niech rzuci okiem na jeden z odrzuconych wniosków, np.
    > wniosek o numerze BAK018014690. Jako pracownik banku będzie mógł
    > ustalić moje dane i nawiązać ze mną kontakt np. emailowy.
    > Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na
    > https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
    l
    > że wniosek taki "został złożony"

    25-11-2006 Wniosek złożony Wniosek o mbiznes konto/max został złożony

    Pozwoliłem sobie zajrzeć na ten wniosek, skoro dane poszły do publicznej
    wiadomości, ale z tego co widzę, to wniosek został dopiero co złożony?!
    Skąd te 2 miesiące problemów?

    > mocno zawiedziona ponad 2 miesięczną zwłoką ze strony mBanku
    > oraz bardzo nieuprzejmą obsługą ze strony konsultantów.

    No to dlaczego tyle czekasz? Czas zmienić bank na inny!

    Pozdrawiam,
    Piterson

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1