eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!! › Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe wmBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe wmBanku:
    CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
    Date: 28 Nov 2006 13:00:52 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 31
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <9...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1164715252 15716 213.180.130.18 (28 Nov 2006 12:00:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Nov 2006 12:00:52 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.27.119.134, 192.168.243.173
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Neostrada TP 6.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:401384
    [ ukryj nagłówki ]

    > n...@o...pl napisał(a):
    > > Witam!
    > [...]
    > > Jeśli czyta to jakiś pracownik mBanku który chciałby mi
    > > pomóc to niech rzuci okiem na jeden z ODRZUCONYCH wniosków, np.
    > > wniosek o numerze BAK018014690. Jako pracownik banku będzie mógł
    > > ustalić moje dane i nawiązać ze mną kontakt np. emailowy.
    > > Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na
    > > https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
    l
    > > że wniosek taki "został złożony"
    >
    > 25-11-2006 Wniosek złożony Wniosek o mbiznes konto/max został złożony

    > Pozwoliłem sobie zajrzeć na ten wniosek, skoro dane poszły do publicznej
    > wiadomości, ale z tego co widzę, to wniosek został dopiero co złożony?!
    > Skąd te 2 miesiące problemów?

    przecież koleżanka wyraźnie napisała, że składała wniosek we wrześniu,
    że tego wniosku nawet pracownicy nie mogą znaleźć i że odrzucano kolejne
    jej wnioski. I to jest zapewne jeden z tych kolejnych, odrzucanych,

    danych tego "blokującego" nie podała, bo może np. go nie pamięta, po 2 mies.

    jeśli dobrze zrozumiałem, problemem jest ten stary wniosek, który powoduje
    odrzucanie tych nowych wniosków.

    pozdr
    Aleksander

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1