    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Date: Fri, 26 Feb 2010 12:44:30 +0100

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:hm8ak7$8lf$3@inews.gazeta.pl...

    > Przy składaniu zlecenia widzę kurs po jakim pójdzie i jeżeli mi nie
    > pasuję, to mogę nie składać zlecenia. Ważność mojego zlecenia może być na
    > 7/10/14 dni.

    Ale z tego co widze na ich stronie, to system tylko podpowiada jaki jest
    kurs, ale pokazana jest zakladka, na ktorej akceptujesz zlecenie, ale nie
    kurs. Zalozmy, ze nie ma zlecenia przeciwstawnego dzisiaj, to wtedy zlecenie
    wykona sie np jutro po kursie rynkowym, kiedy ktos zlozy zlecenie przeciwne.
    Nie dziala to chyba tak jak autodealing, ze masz wyswietlony kurs i jezeli
    go akceptujesz to wymiana dochodzi do skutku dokladnie po tym kursie.