  • Data: 2010-02-26 12:21:11
    Temat: Re: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:44:30 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Ale z tego co widze na ich stronie, to system tylko podpowiada jaki jest
    > kurs, ale pokazana jest zakladka, na ktorej akceptujesz zlecenie, ale
    > nie kurs. Zalozmy, ze nie ma zlecenia przeciwstawnego dzisiaj, to wtedy
    > zlecenie wykona sie np jutro po kursie rynkowym, kiedy ktos zlozy
    > zlecenie przeciwne. Nie dziala to chyba tak jak autodealing, ze masz
    > wyswietlony kurs i jezeli go akceptujesz to wymiana dochodzi do skutku
    > dokladnie po tym kursie.

    No fakt trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale to z uwagi na to że
    transakcja nie czekała na realizację nawet godzinę, więc te drobne
    różnice kursowe może chyba pominąć w takim przypadku i dla kwot jakimi
    obracałem. Oczywiście transakcja zapada po kursie jeżeli dwa zlecenia
    przeciwstawne się spotkają i zostaną zaakceptowane. Jeżeli ktoś ma obawy,
    że jego zlecenie, które np w piątek się nie zrealizowało, może w
    poniedziałek być dla niego niekorzystne, to zawsze jest możliwość jego
    zakończenia. Tak jak już kiedyś pisałem walutomat jest chyba dobry
    rozwiązaniem dla takich zakupów jak mój, na niezbyt wygórowane kwoty. Nie
    trzeba biegać po kontorach.

    W mailu, który dostałem można sobie zobaczyć na różnice w wahaniach kursu:

    Wymieniłeś 303,00 PLN na 76,24 EUR po kursie 3.974292. Gratulujemy!

    A w tabelce poniżej mam:
    Średni kurs = 3.9740

    Xenocide