  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Date: 10 Jun 2010 20:26:45 +0200

    On 2010-06-10, badzio <b...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jesli wchodze do sklepu (niewazne czy wchodze osobiscie do reala czy
    > wirtualnie na allegro) i widze cene to zakladam ze jest to maksymalna
    > cena za produkt (+ ewentualnie cena za przesylke). Jesli przy placeniu
    > okaze sie 'ale przy platnosci karta bedzie +2%' to humor mi sie
    > popsuje (i pewnie zrezygnuje z zakupu). kwestia psychologiczna - wole
    > byc mile zaskoczony ewentualnym rabatem od ceny 'na metce' niz byc
    > niemile zaskoczony podwyzka tejze ceny

    Nie zaczynajmy prosze od "jeśli".
    Założenia były, że polityka informacyjna sklepu jest bez zarzutu.
    Można np. sobie wyświetlić od razu ceny dla płatności kartą, jeszcze
    przed wrzucaniem do koszyka. To co za różnica jak się to nazwie
    rabat, czy prowizja za płatność kartą?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl