eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankito KLIENT teraz płaci intercharge?Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
  • Data: 2010-06-10 18:18:49
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-06-10, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    [...]

    >> Tak. Ale to różnica dla sprzedawcy, nie dla klienta.
    >> A klient może przecież płacić przelewem jak chce tą niższą kwotę.
    >
    > Ale w wyszukiwarce widzisz cene bazowa, oczywiscie moze sie zdazyc ze jakis
    > sklep bedzie mial cene bazowa do ktorej bedzie przyslugiwal rabat za
    > platnosc przelewem, ale w wyszukiwarce bedzie widoczna ta cena bazowa,
    > WYZSZA, przez co produkt tego sklepu spadnie na nizsza pozycje, przez co
    > bedzie mial mniejsza szanse na zakup, rozumiesz?

    A widzisz w tej wypasionej wyszukiwarce czy dany sklep obsługuje płatność
    kartą? Bo jak dotychczas, to te najtańsze po prostu akceptowały tylko
    przelew i tyle.

    Czyli co:
    - tylko przelew = dobrze
    - ta sama cena za przlew + wyższa w przypadku płatności kartą = źle
    ?

    Dziwne rozumowanie :)

    >> Na razie wszyscy się skupiają, żeby mi udowodnić, że podwyższanie
    >> ceny za płatność kartą, zamiast "rabatu za gotówkę" jest ewidentnie
    >> w interesie sprzedawcy. :)
    >
    > Sa klienci ktorzy sprawdzaja organoleptycznie koszty zakupu, sprawdzaja czy
    > sa rabaty ok, i wtedy do nich pasuje Twoj sposob rozumowania, ale pewnie
    > znaczna wiekszosc wchodzi na wyszukiwarce i wybiera najtansza pozycje w
    > wyszukiwarce, a najtansza to bedzie zdecydowanie ta bez mozliwosci rabatu
    > juz...

    I co robią jak nie ma płatności kartą? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1