  • Data: 2007-07-03 18:24:50
    Temat: Re: to jest NIELEGALNE
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <p...@p...miernik.name> writes:

    > Taa, ja kiedyś się bawiłem z bliska takim terminalem eService co miał
    > gwiazdkowane numery na slipie - to jest wielka lipa,

    Nope, klienci zostawiaja kwity z gwiazdkami i w tym sensie jest to
    korzystne.

    > bo jak się wejdzie
    > w menu i tam się zrobi coś co się nazywało "wydruk zbioru" czy jakoś tak
    > to drukowało wszystkie transakcje dnia z pełnymi numerami kart.

    No chyba nie chcesz uniemozliwic sprzedawcy poznania numerow kart?
    To by musialo dzialac na tej zasadzie co platnosci w sieci w Polsce
    - centrum karciane musialoby zwracac odpowiednio dlugi kod
    autoryzacji, zeby sam kod wystarczal do obciazenia (i udowodnienia
    tego, wiec najlepiej dobry pod wzgledem kryptograficznym - podpis
    elektroniczny itd).
    --
    Krzysztof Halasa