  • Data: 2004-06-03 21:19:17
    Temat: Re: to kwestia historyczna
    Od: quwert <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 03 Jun 2004 22:56:15 +0200, na pl.biznes.banki, Remigiusz Babicz
    napisał(a):

    > On sugeruje, że już tak jest. Widzę, że jesteś totalnie niezorientowany
    > w temacie. Myślisz, że gazownia zatrudnia 100 osób po to, by kojarzyły
    > wpłaty z osobami na podstawie tytułu wpłaty? Nie - po prostu sprawdza,
    > czy saldo na rachunku każdego klienta jest prawidłowe, co jest
    > zdecydowanie szybsze.
    >
    > Tytułu wpłaty nie zostawiaj pustego, na wypadek, gdyby kasa poszła na
    > niewłaściwy rachunek - wtedy byłoby to ciężko odkręcić.
    >
    > reik.

    Dzieki za info ale fakt jakoś tego nie zauwazyłem.
    Ale w sumie kwarenda sprawdzajaca saldo na indywidualnych kontach w gazowni
    tez zrobi to samo tylko trzeba najpierw zaksiegowac te pieniadze na tych
    kontach czyli podwojna praca (ksieguje bank plus gazownia)
    Czyli proste inaczej.