  • Data: 2011-12-09 19:28:41
    Temat: Re: token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 19:16:17 +0100, Q napisał(a):

    > Otworzylem i cholera zapomnialem,
    > ze aparat pozyczylem a moja stara komorka robi zdjecia jak pralka :).
    >
    > ...a wiec:
    > - obudowa tokena jest skrecona 4 srubkami - plytka drukowana ma ksztalt
    > bardzo zblizony do tokena
    > (prawie nie ma wolnych przestrzeni)
    > i trzyma sie obudowy na 5 srubkach
    > - jedyne miejsce na otwor znajduje sie na samym dole,
    > w najwezszym miejscu obudowy
    >
    > I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

    Ja kilka dni temu dostałem ale przez remont nie miałem czasu się nim
    zająć. Oto sesja czy tam nawet można by rzec z racji piątku wieczorem
    "lajf akt" ;)

    http://imageshack.us/photo/my-images/11/bgzo1.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/16/bgzo2.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/811/bgzo3.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/600/bgzo4.jpg/

    PS fotki na takiej licencji, że można brać i robić z nim co się chce
    nawet zmienić autora :)

    Xenocide