  • Data: 2002-06-24 16:05:15
    Temat: Re: tragedia obok nas
    Od: <y...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak sam zauwałzyłeś a nie mordercą. Zabócją jest sie również w obronie własnej,
    majątku, dziecka, będąc na wojnie.....

    > Nie. Mówiłbym, że widziałem jak dany człowiek zabija.
    No to jest zabójcą. Udzielił ci się ton kolegi nierzróżniającego zabójcy od
    mordercy. Co zresztą dajesz do zrozumienia dalej.
    >To, czy jest mordercą rozstrzygnie sąd. Nie jestem wszechwiedzący i zdaję sobie
    > sprawę z własnej omylności. To, co zmojegopunktu widzenia
    > jest morderstwem może okazać się obroną.
    A już myślałem że mój głos to wołanie na puszczy.
    Tymniemniej ja nadal nie jestem pewny czy osoba która udzielała się na tej
    liście jest na pewno tą samą która zabiła w Gdańsku.
    > I naucz się cytować.
    ;-)
    Pozdrawiam
    Yorge
    (prywatnie zwolennik kary śmierci jako doraźniej i nieciążącej społeczństwu)