  • Data: 2009-05-12 10:52:45
    Temat: Re: transakcje walutowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 May 2009 11:11:20 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ma ktoś jakieś doświadczenia z Alior Autodealing? Jak to właściwie
    > działa? Nie mogę się doklikać żadnego dema... :-(
    >
    > Jakie są inne dostępne na rynku podobne systemy, umożliwiające wymianę
    > walut online?
    >
    > No i jeszcze... czy (jak) od ew. zysków z takich transakcji płaci się
    > belkę?

    Ostatnio (parę miesięcy temu) było sporo w prasie na ten temat. Według
    aktualnych interpretacji indywidualnych wydawanych przez skarbówkę płaci
    się od takich dochodów podatek. I nie jest to "belka", tylko normalny
    dochodowy wg skali - dochód z innych źródeł. Te interpretacje są zbyt
    świeże żeby ktoś się zdążył odwołać do sądu.