eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Data: 2010-06-01 16:14:54
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    SlawcioD pisze:
    > Joachim pisze:
    >> marfi pisze:
    >>> Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    >>> news:hu3588$4u7$1@news.onet.pl...
    >>>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:hu34v0$2uu$3@news.onet.pl...
    >>>>> http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_sam
    olotu_Tu-154_M.pdf
    >>>>>
    >>>>> pozdrawiam
    >>>>> SlawcioD
    >>>> Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów
    >>>> życia ludzi z teczek.
    >>>> No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie
    >>>> taplać w gównie.
    >>>> A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
    >>>> Bez sensu.
    >>> Zwłaszcza, że to nie jest stenogram a scenariusz wg którego Rosjanie
    >>> robili nagrania...
    >>>
    >> Tak, czy siak (nie wiadomo na ile można temu stenogramowi ufać), ale ja
    >> tu widzę:
    >>
    >> 10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce"
    >> 10:40:42,0 (2 sek później) - TAWS - "TERAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD"
    >> (...)
    >> 10:40:44,1 (4 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
    >> 10:40:44,1 (6 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
    >>
    >> Czyli kontroler naprowadzał samolot na drzewa?
    >>
    >> J.
    >>
    >>
    > nie do konca - taws "nie wie" ze w smolensku jest lotnisko, dla niego
    > poprostu to ziemia...
    >

    Faktycznie, jest tak jak mowisz

    > ale jest cos ciekawszego - kontroler caly czas mowi ze smolot jest "na
    > sciezce" a tu sie nagle okazuje ze jest "horyzont" (znaczy sie samolot
    > powinien byc juz na ziemi)
    >

    To jest właśnie najdziwniejsze i na to chciałem zwrócić uwagę

    > inna ciekawa rzecz: pada komenda II pilota odchodzimy i kompletny brak
    > reakcji kapitan...
    >

    To jeszcze sie da jakoś wytłumaczyć. Można założyć, że kapitan po prostu
    zaczął wykonywać manewr.

    > jeszcze inna sprawa - komunikat z lotniska ze widocznosc v=400m i h=50m
    > (grubo ponizej bezpieczenstwa na zaawansowanym technologicznie lotnisku
    > wyposarzonym w ILS) dla smolenska v=1500m i chyba h=200m.
    >
    > tuz przed ladowaniem piloci jaka-40 mowili ze v=200m,
    >
    Nad tym się nie zastanawiałem.

    Ale jednak najbardziej podejrzane jest zachowanie kontrolera lotniska,
    który naprowadzał samolot. Niby wszystko ok, a tu nagle w ostatnich
    sekundach okazuje się, że samolot wlatuje w drzewa.


    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1