    From: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Tue, 1 Jun 2010 22:25:52 +0200

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ce2703f2-2784-43ce-9953-6c949cb3b76d@q13g2000vb
    m.googlegroups.com...

    >jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych
    >zdrajców Polski spod znaku GRU

    Nie mam belki, gwiazdki mogą być? :)
    W czasie II WŚ wielu niemieckich żołnierzy uratowało od śmierci wiele istnień, czy
    mimo to wg. twojego rozumku też są mordercami, jak oprawcy z SS czy KGB?
    Ktoś, kto uogólnia... kto każdego, kto pracował w służbach nazywa ...(twoje epitety),
    wykazuje swoją ignorancję i głupotę.
    Oczywiście jak wszędzie są bydlaki i świnie, ale takich znajdziesz zarówno w
    specsłużbach, jak i np. na plebani.
    Nie oceniaj nikogo swoją miarą. Nie wszyscy są (byli) szujami, jak ty...

    >kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo
    >za takie slowa napluc ci w ryj ! pamietaj

    A jednak byli tez przyzwoici... (ale chyba nie ty, co?).

    Jak to dobrze, że teraz nie mamy w wojsku takich szumowin. Przysięgaliśmy służyć
    Polsce i oddać za Nią życie, mimo, że zamieszkują ją nie tylko normalni ludzie, ale
    też
    takie kreatury... "wojownicy internetu"... ech...