eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Tue, 1 Jun 2010 22:43:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hu3rct$ltd$1@news.onet.pl>
    References: <hu34v0$2uu$3@news.onet.pl> <hu3588$4u7$1@news.onet.pl>
    <hu38an$gma$1@news.onet.pl> <hu3h77$h5s$1@news.onet.pl>
    <hu3ils$ge6$1@news.onet.pl> <hu3kci$sfh$1@news.onet.pl>
    <hu3mk6$3ju$1@news.onet.pl> <4c0562bf$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu3p4a$c6j$1@news.onet.pl> <hu3pgv$f8p$1@news.onet.pl>
    <hu3qil$c6j$2@news.onet.pl>
    Reply-To: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>
    NNTP-Posting-Host: fdm98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1275424989 22445 83.13.90.98 (1 Jun 2010 20:43:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 20:43:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:494079
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3qil$c6j$2@news.onet.pl...
    >
    > Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby
    > podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie
    > potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed
    > katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na
    > horyzontalny?
    >
    > Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to
    > czarno na białym.

    Bez nałożenia stenogramu na parametry lotu (kąty natarcia, wychylenie sterów,
    położenie manetek silników itd.)
    takie rozważania są tylko gdybaniem...
    Wiemy tylko, że 2km od progu był na ścieżce. Dlaczego zszedł niżej nie wiemy, bo nie
    mamy danych.

    http://i078.radikal.ru/1006/30/9b042c09647a.jpg

    To co zrobili poniżej wyskokości decyzyjnej jest dla mnie wysoce niezrozumiałe...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1