eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Wed, 02 Jun 2010 06:53:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <hu4o3p$735$3@news.onet.pl>
    References: <hu34v0$2uu$3@news.onet.pl> <hu3588$4u7$1@news.onet.pl>
    <hu38an$gma$1@news.onet.pl> <hu3h77$h5s$1@news.onet.pl>
    <hu3ils$ge6$1@news.onet.pl> <hu3kci$sfh$1@news.onet.pl>
    <hu3mk6$3ju$1@news.onet.pl> <4c0562bf$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu3p4a$c6j$1@news.onet.pl> <hu3pgv$f8p$1@news.onet.pl>
    <hu3qil$c6j$2@news.onet.pl> <hu3rct$ltd$1@news.onet.pl>
    <hu3skg$mmq$1@news.onet.pl> <hu3t9n$sh3$1@news.onet.pl>
    <hu3u6f$mmq$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275454394 7269 89.74.222.83 (2 Jun 2010 04:53:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2010 04:53:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <hu3u6f$mmq$3@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:494107
    [ ukryj nagłówki ]

    Joachim pisze:
    > Rafi pisze:
    >> Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:hu3skg$mmq$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od
    >>> kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała
    >>> kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od
    >>> których trudno oczekiwań podstawowych błędów.
    >>>
    >>> Komisja rosyjska orzekła, że tylko piloci są winni, a wszystko inne
    >>> było ok. Sorry, ale mnie to nie przekonuje.
    >>
    >> Na każdy wypadek składa się splot wielu drobnych wydarzeń, które
    >> występując pojedynczo nie stwarzają
    >> zagrożenia. Dopiero skorelowanie się ich w czasie powoduje tragedię.
    >> Tak być mogło w tym przypadku, ale nie mamy prawa wydawać wyroków bez
    >> pełnej wiedzy na temat.
    > Ja wyroków nie wydaję.
    >
    > Wręcz przeciwnie. Bronię pilotów, na których wyrok został wydany już
    > godzinę po katastrofie. Już wtedy widziałem w TV jakiegoś rosyjskiego
    > oficjela, który stwierdził, że to był błąd pilotów i tupolew był
    > sprawny. A później ten wyrok został tylko potwierdzony przez rosyjską
    > komisję, która wybieliła Rosjan z jakiejkolwiek odpowiedzialności.
    >
    > Nie wykluczam błędów ze strony pilotów, ale na podstawie tych
    > stenogramów błędów nie widzę, a widzę natomiast błędy kontroli lotów.
    > Wg. informacji, którymi dysponowali piloci, zachowywali się ok do
    > momentu, gdy okazało się na kilkanaście sekund przed katastrofą, że są w
    > złym położeniu (mimo, że myśleli, że są w dobrym) i próbują ratować
    > maszynę, która wbrew ich oczekiwaniom nie wznosi się, a opada (złe
    > oczekiwania niedoświadczonej załogi? awaria w samolocie? nie wiadomo).
    >
    > J.
    >

    jeszcze jedno pytanie - dlaczego nawigator podawal wysokosc tylko z
    radiowysokosciomierza a pomija wogole odczyty z wysokosciomierza
    barycznego? przeciez gdyby spojrzal na wysokosciomierz baryczny mial by
    czarno na bialym ze jest zle... i to na 2km przed drzewami

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1