eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Data: 2010-06-02 04:53:14
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Joachim pisze:
    > Rafi pisze:
    >> Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:hu3skg$mmq$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od
    >>> kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała
    >>> kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od
    >>> których trudno oczekiwań podstawowych błędów.
    >>>
    >>> Komisja rosyjska orzekła, że tylko piloci są winni, a wszystko inne
    >>> było ok. Sorry, ale mnie to nie przekonuje.
    >>
    >> Na każdy wypadek składa się splot wielu drobnych wydarzeń, które
    >> występując pojedynczo nie stwarzają
    >> zagrożenia. Dopiero skorelowanie się ich w czasie powoduje tragedię.
    >> Tak być mogło w tym przypadku, ale nie mamy prawa wydawać wyroków bez
    >> pełnej wiedzy na temat.
    > Ja wyroków nie wydaję.
    >
    > Wręcz przeciwnie. Bronię pilotów, na których wyrok został wydany już
    > godzinę po katastrofie. Już wtedy widziałem w TV jakiegoś rosyjskiego
    > oficjela, który stwierdził, że to był błąd pilotów i tupolew był
    > sprawny. A później ten wyrok został tylko potwierdzony przez rosyjską
    > komisję, która wybieliła Rosjan z jakiejkolwiek odpowiedzialności.
    >
    > Nie wykluczam błędów ze strony pilotów, ale na podstawie tych
    > stenogramów błędów nie widzę, a widzę natomiast błędy kontroli lotów.
    > Wg. informacji, którymi dysponowali piloci, zachowywali się ok do
    > momentu, gdy okazało się na kilkanaście sekund przed katastrofą, że są w
    > złym położeniu (mimo, że myśleli, że są w dobrym) i próbują ratować
    > maszynę, która wbrew ich oczekiwaniom nie wznosi się, a opada (złe
    > oczekiwania niedoświadczonej załogi? awaria w samolocie? nie wiadomo).
    >
    > J.
    >

    jeszcze jedno pytanie - dlaczego nawigator podawal wysokosc tylko z
    radiowysokosciomierza a pomija wogole odczyty z wysokosciomierza
    barycznego? przeciez gdyby spojrzal na wysokosciomierz baryczny mial by
    czarno na bialym ze jest zle... i to na 2km przed drzewami

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1