eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK mBank Promocja - zenada › Re: u nas tak jest
  • Data: 2005-02-01 12:15:58
    Temat: Re: u nas tak jest
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > news:ctnkkn$4ut$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> Czyli wychodzi na to ze lepiej byc ciagle nowym klientem.
    >
    > To zjawisko niesamowicie mnie intryguje. Przecież ślepy gołym okiem
    > zauważy, że jak świat światem każdy poważny biznes, łącznie z rabowaniem
    > na drogach, robił wszystko, aby utrzymać już zdobytych klientów (w
    > przypadku rabunku na drogach nazwano to sektorem ubezpieczeń).
    Myślę, że to naturalne, że nowych klientów przyciąga się atrakcyjnymi
    ofertami.
    Chyba działa to na zasadzie złapania w sieć. Co bardziej mobilni klienci
    (tacy jak duża część z Was) przeniosą się gdzie indziej, ale to, jak widać
    (z postępowania banków), niewielki procent. Dla wielu posiadaczy kk wydatek
    50-100 zł rocznie to grosze, inni przywiązują się do marki (stąd takie
    emocjonalne spory na grupie) i stwierdzają, że taki wydatek jest
    uzasadniony.
    Na koniec taka uwaga - nawet bogaczy skusi promocja 'za darmo', nie dlatego,
    że zaoszczędzą parę złotych, ale dla psychicznej satysfakcji - 'potrafię
    zadbać o swoje pieniądze'. Po roku śmieją się z siebie i stwierdzają, że nie
    warto znów męczyć się ze zmianą.
    Na koniec uwaga - sam nie mam kk i nie zamierzam mieć...:)
    Pozdrawiam
    owp


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1