eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK mBank Promocja - zenada › Re: u nas tak jest
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-
    for-mail
    From: "owp" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: u nas tak jest
    Date: Tue, 1 Feb 2005 13:15:58 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <ctnru2$81f$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <ctni95$dgr$1@inews.gazeta.pl> <ctnkkn$4ut$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ctno6p$qqs$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxj118.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1107260162 8239 83.30.3.118 (1 Feb 2005 12:16:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Feb 2005 12:16:02 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335442
    [ ukryj nagłówki ]

    > "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > news:ctnkkn$4ut$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> Czyli wychodzi na to ze lepiej byc ciagle nowym klientem.
    >
    > To zjawisko niesamowicie mnie intryguje. Przecież ślepy gołym okiem
    > zauważy, że jak świat światem każdy poważny biznes, łącznie z rabowaniem
    > na drogach, robił wszystko, aby utrzymać już zdobytych klientów (w
    > przypadku rabunku na drogach nazwano to sektorem ubezpieczeń).
    Myślę, że to naturalne, że nowych klientów przyciąga się atrakcyjnymi
    ofertami.
    Chyba działa to na zasadzie złapania w sieć. Co bardziej mobilni klienci
    (tacy jak duża część z Was) przeniosą się gdzie indziej, ale to, jak widać
    (z postępowania banków), niewielki procent. Dla wielu posiadaczy kk wydatek
    50-100 zł rocznie to grosze, inni przywiązują się do marki (stąd takie
    emocjonalne spory na grupie) i stwierdzają, że taki wydatek jest
    uzasadniony.
    Na koniec taka uwaga - nawet bogaczy skusi promocja 'za darmo', nie dlatego,
    że zaoszczędzą parę złotych, ale dla psychicznej satysfakcji - 'potrafię
    zadbać o swoje pieniądze'. Po roku śmieją się z siebie i stwierdzają, że nie
    warto znów męczyć się ze zmianą.
    Na koniec uwaga - sam nie mam kk i nie zamierzam mieć...:)
    Pozdrawiam
    owp


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1