  • Data: 2011-06-28 13:21:14
    Temat: Re: ubezpieczenia kredytów CHF
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4e097464$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zorganizowana o tyle że w właśnie upływa 3 letni okres od boomu w którym
    > początkowe ubezpieczenie NWW obowiązywało (każdy kto brał na 100%
    > wartosci płacił jakieś NWW). Teraz pora odnowić wiec zrobiła sie większa
    > grupa i sprawa dla reportera a to ubepieczenie nie jest juz takie tanie
    > jak przy zawieraniu umowy kredytowej.
    > Np mbank promocyjnie pobrał tylko 30% stawki, a teraz juz życzy sobie całe
    > (dużo wyższa kwota na kolejne 3 lata). Wszystko jest w umowach, ale jak
    > wiemy umów nikt nie czyta.
    >
    > george
    To ze malo kto czyta to fakt. Ale inna sprawa jest taka ze bank sobie tez
    tak dowolnie liczy wartosc zabezpieczen aby jak najwiecej ludzi wpadlo w
    ubezpieczenia. Np wartosc dzialek jest tak scinana. Sam tak mialem bo wyszlo
    im ze moje srodki wlasne ktore musze wlozyc oraz wartosc dzialki stanowily
    akurat 18% wartosci. Czyli kredyt by na 82% wartosci nieruchomosci. Acha
    Oczywiscie przylacza wszelkie musze sam zrobic o ktorych wartosci cicho sza
    w umowie a ktore w tejze mam ze musze zrobic.
    Wiec ja sie nie dziwie ze ludzi krew zalewa.
    Przemek