    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ubezpieczenie kk polbank
    Date: Tue, 26 Jan 2010 01:23:11 +0400

    k...@g...pl <k...@g...pl> had the
    courage to write:

    > Zdecyduj się, co jest dla Ciebie "drogą powrotną". Polska, czy kraj w
    > którym jesteś rezydentem? Twierdziłeś, że mieszkasz za granicą, więc
    > podróż do PL nie jest w takim razie podróżą powrotną.

    Akurat moja rezydentura nie ma żadnego znaczenia: wykupiłem bilet na przelot
    na pewnej trasie wraz z ubezpieczeniem obejmującym opóźnienie bagażu. Bagaż
    się opóźnił, ale ubezpieczyciel odmówił wypłacenia odszkodowania powołując
    się, że podróż do PL nie jest objęta ubezpieczeniem.

    Czy w związku z tym ubezpieczyciel ma prawo nazywać tak ułomny produkt
    ubezpieczeniem PODRÓŻNYM?

    Mam nadzieję, że teraz ci się rozjaśnia.

    k.