  • Data: 2012-11-27 13:40:41
    Temat: Re: udawane potwierdzenie przelewu z Inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    [...]
    > takie potwierdzenie zlecenia jest jedyne co może mieć. W przypadku
    > bankowości elektronicznej nie widzę zastosowania tego typu
    > potwierdzenia.

    No cóż, najwyraźniej nie przeżyłeś sytuacji, kiedy przelew zleciłeś,
    bank go niezrealizował i co gorsza szedł w zaparte
    (Mi osobiście, też się to nie zdarzyło, ale znajomemu w nordei dość
    dawno temu = owszem)

    KJ

    QOTD:
    "I thought I saw a unicorn on the way over, but it was just a
    horse with one of the horns broken off."