  • Data: 2009-09-03 11:58:19
    Temat: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Od: marco <u...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "marco" news:h7o0h2$115m$1@opal.icpnet.pl

    > Naprawdę chcesz sprowadzić rozmowę do takiego poziomu. Sorry ale ja pasuję -
    > nie warto kopać się z koniem.

    Ja zupełnie serio pytam. Kto płaci za tą wodę i kto płaci za wywóz
    śmieci. Bo z powietrza się to nie bierze.

    > większości

    > Czemu niska argumentacja? Gdzie napisałem tanie a potem drożej - pokaż mi to
    > bo sam się gubisz w zeznaniach.

    Przepraszam, czytając pomyliłem Twoją wypowiedź z wypowiedzią kolegi
    Mithos'a apropos cen. Mea culpa, zwracam honor.

    (...)

    > Skrajności, skrajności, skrajności...

    No wiesz jeśli uważasz, że UE powinno się rozpaść co za tym idzie EEA to
    proponujesz jednocześnie powrót do protekcjonizmu rynków krajowych i
    przeciwko wolnemu handlowi w naszym obszarze.
    UE jest tworem wysoce niedoskonałym z momentami źle doprecyzowanymi
    kompetencjami, ale jest gwarantem pewnego kursu w polityce gospodarczej
    i stanowi czynnik stabilizujący w.w. Dlatego trudno znaleźć inną
    alternatywę.

    --
    MP