  • Data: 2007-12-07 18:42:17
    Temat: Re: umowa przedwstępna przed zakupem mies zkania
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 19:20:01 +0100,
    osoba podpisana: Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    napisała:
    > Kamil Jońca napisał(a) w wiadomości: ...
    [...]
    > Tylko jedna ze stron chce się z niej wycofać - o ile więc w umowie nie
    > zapisano kar umownych na tę okoliczność (ew. zaliczka/zadatek) to sąd
    > powinien zasądzić odszkodowanie za ew. straty drugiej strony.

    Ale o co ci chodzi? Że z umowy 'notarialnej' trudniej się wycofać niż ze
    zwykłej. To Cię tak denerwuje?

    [...]
    > Gdyby ktoś podpisał umowę przedstępną sprzedaży mieszkania a potem
    > zrezygnował, to sąd zasądziłby odebranie własności (ew. z eksmisją
    > włącznie?) i wręczenie mu walizki pieniędzy?

    Wedle mojej wiedzy tak, ale niech sie może prawnik wypowie.
    Poza tym, na szczęscie nie ma przymusu zawierania umów przedwstępnych w
    formie aktu, więc mozesz ją spisac na serwetce.
    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.