  • 1. Data: 2012-07-16 13:57:47
    Temat: Re: uwaga na przelewy do nieznanych odbiorców / wykorzystywanie przelewów jako potwierdzeń zawierania umów
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2012 19:41:27 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:
    > Robi się nieciekawie, bo właściwie każdy przelew na
    > rachunek którego reputacji nie możemy zweryfikować to potencjalne
    > zagrożenie.

    Prosze wytłumacz mi jakim zagrożeniem będzie dla mnie fakt że przeleje komuś 10zł.
    Jak weryfikowac twoim zdaniem "reputację" rachunku?

  • 2. Data: 2012-07-16 20:50:08
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-16 13:57, Kris pisze:

    > Prosze wytłumacz mi jakim zagrożeniem będzie dla mnie fakt że przeleje komuś 10zł.

    Jeśli to ktoś kto zna Twoje podstawowe dane, podaje Ci numer rachunku,
    kwotę i tytuł przelewu, to możliwe że przelew służy do weryfikacji
    tożsamości.

    > Jak weryfikowac twoim zdaniem "reputację" rachunku?

    To nie takie proste, ale często z googla można się dowiedzieć że dany
    numer rachunku jest używany np. do aktywacji kont w serwisie aukcyjnym.