    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: visa electron w mbanku a wyplata kasy w Irlandii
    Date: Tue, 15 Nov 2005 18:13:11 +0100

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dld3qc$6hk$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A walutą rozliczeniową tej karty jest...... Euro, więc opłat za
    > przewalutowanie nie będzie.

    > Jakikolwiek przyjmujący tą kartę

    wielkie dzieki
    a tak btw: dzis bylem w Banku Zachodnim i okazuje zeby przelac kase (500
    euro) na konto w banku tej samej grupy kapitalowej w Irlandii (AIB) trzeba
    zaplacic... 110 zł + od kwoty zostanie odtracona nieokreslona kwota (oplaty
    banku posredniczacego). Tak wiec wpadlem na pomysl ze wysle po prostu swoja
    karte debetowa :) czy to nie chora sytuacja przelew SWIFT jest drozszy niz
    uzycie bankomatu? przeciez infra bankomatowa kosztuje wiecej autoryzacja
    transakcji miedzy dwoma (na dodatek wlasciwie tymi samymi) bankami.