eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankivwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego › Re: vwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!fu-ber
    lin.de!uni-berlin.de!154-moo-7.acn.waw.PL!not-for-mail
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: vwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego
    Date: 24 Feb 2004 07:04:42 GMT
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@1...acn.waw.pl>
    References: <c1e06g$a1v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    NNTP-Posting-Host: 154-moo-7.acn.waw.pl (62.121.94.154)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de 1077606282 52267227 I 62.121.94.154 ([84963])
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287289
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <c1e06g$a1v$1@atlantis.news.tpi.pl>, tiger wrote:
    > Witam,
    > Pytanie jak w temacie, status zlecenia: "? - zlecenie w realizacji", data
    > realizacji zlecenia to dopiero 29 luty i już nic nie można zrobić -

    Można. Ciepnąć tego całego vw w kąt i wrócić na strony, kt. są
    o niebo lepsze (www.mbank.pl). I być może warto jeszcze zjechać ich w
    tej ich ankiecie, choć nie ma żadnej pewności, że wezmą to sobie do
    serca.
    Mam taką teorię, że tfurca www vw tak naprawdę to pracował dla
    konkurencji.


    > Ogólnie brakuje mi jakiegoś helpa dla początkujących bo w pytaniach i
    > odpowiedziach nie ma żadnych szczegółów.
    > Może ktoś wie gdzie go znaleść, jeśli na stronach vwbankdirect to ktoś go
    > dobrze zakamuflował

    Nic tam nie znajdziesz, vw nie oferuje sensownej pomocy swoim
    klientom. Na mail - ważny! bo dotyczący zwiększenia
    limitu - odpowiedzieli dopiero po drugim mailu (lekko nieprzyjemnym,
    bo już traciłam cierpliwość, a sprawa ważna) ponaglającym, ale wtedy
    zrobili ekspresowo, tyle, że zwiększanie limitu trwało w sumie ok. 5
    dni. Wniosek: jak jesteś spokojny i się nie awanturujesz, to zleją.
    Choć muszę przyznać, że później na kolejny mail odpowiedzieli już
    szybko - może znalazłam się na specjalnej liście klientów, kt. nie
    popuszczą :)

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1