eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrznyRe: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
  • Data: 2003-05-25 10:21:22
    Temat: Re: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kontaktowałem się w ten sposób ze dwa tygodnie temu i byłem mile zaskoczony
    szybką (ok.10-15 min) i konkretną odpowiedzią.
    Generalnie jest bardzo ok. o ile nie potrzebujesz porozmawiać z żywym
    konsultantem o drugiej w nocy ;-).
    Pozdrawiam
    A.


    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    news:3ed07d2a$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    >
    > jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
    > kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
    > pocztą wewnętrzną trwało długo.
    >
    > Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.
    >
    > Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
    > _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.
    >
    > Czy wiecie, jak jest teraz? Jeśli jest jak było to wolę płacić 8zł
    > miesięcznie za konto w Fortis banku.
    >
    >
    >



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1