eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vwbankdirect] konto e-direct standardRe: [vwbankdirect] konto e-direct standard
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "valet" <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Date: Mon, 26 May 2003 21:26:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 51
    Message-ID: <baub00$num$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bandou$c6v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: as02.ertel.com.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1053994816 24534 195.116.54.66 (27 May 2003 00:20:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2003 00:20:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243198
    [ ukryj nagłówki ]

    > przy okazji rozmowy wyszła pewna nieścisłość odnośnie procedury otwarcia
    > rachunku na poczcie. Na stronie pisze, że pani poczta bierze "komplet
    > dokumentów" i przekazuje do banku. Infolinia twierdzi, że poczta bierze
    > tylko formularz identyfikacyjny, a resztę samemu wysyła klient, sam
    wypisuje
    > kopertę i nakleja znaczki.


    Jestem klientem VW direct od samego początku. Info dot. procedury otwarcia
    zawsze tak wygladało - "komplet dokumentów " przekazuje osoba identyfikująca
    klienta. Swój pierwszy rachunek w tym banku otwierałem przez kuriera, ale
    wniosek wysłałem samodzielnie, a formularz identyfikacyjny bez sprawdzenia
    jakichkolwiek danych podpisał kurier (heh ...były z tym niezłe jaja; kurier
    ze Stolyycy kilka razy nie pojawił sie w umówionym terminie, więc późnym
    wieczorkiem pojechałem na ich "bazę" i szef ściągnął go z wyrka. Ależ był
    wściekły, jeszcze teraz pękam ze smiechu jak sobie przypomnę ten 100 -
    metrowy tuman kurzu który "wjechał" razem z nim na plac :) )


    > Poruszyłem też temat procedury otwarcia rachunku. I konsultantka sama
    > stwierdziła, że na stronie jest błąd i muszą to poprawić. Otóż vwbank ma z
    > pocztą umowę tylko na weryfikację i przesyłanie formularzy
    > identyfikacyjnych. I teoretycznie klient powinien wysłać wniosek
    > samodzielnie. Poczta nie ma obowiązku przesyłania 'kompletu dokumentów'.
    > Jeśli prześle wszystko - to będzie tylko dobra wola poczty. Mają to
    poprawić
    > w poniedziałek... Zobaczymy...
    > No dobrze, że mi powiedzieli bo bym się wyżywał na kobitce z poczty, że
    nie
    > chce wziąć wniosku, a powinna 'komplet'... A miałaby rację... :-/


    Możliwe, że tak właśnie wygląda ta umowa miedzy nimi.
    Z moich doświadczeń wynika, że "doły" na poczcie nie mają o tym pojęcia.
    Dawno, dawno temu namówiłem siostrę na taki sposób identyfikacji i okazało
    się że byliśmy pierwsi na tej poczcie ;) Odsyłano nas od okienka do okienka
    i w końcu po kilku konsultacjach telefonicznych skierowano nas do Pani która
    powinna się tym zająć. Zapewne nie trudno się Wam domyslić że nie miała o
    tym zielonego pojęcia, można jej było wcisnąć kazdy kit - nie wiedziała co
    to ten Volkswagen i czemu my do niej z tym, a nie do ... PKO. Echhh......
    ale przyjęła, potwierdziła własnoręcznym podpisem, przybiła stempel i
    włożyła do załączonej koperty zgodnie z moją instrukcją. Rachunek został
    otwarty.
    Na najnowszych ulotkach w dalszym ciągu opisują taki schemat otwierania
    rachunku.


    Pozdrowiam
    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1