  • Data: 2002-04-13 11:32:55
    Temat: Re: % w Lukas Banku - bez sensu
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a991lq$3rm$1@news.tpi.pl...
    > Nie chodzi oto jakie mam konto. Chodzi o to, ze jak masz e-konto pro i
    > poprosisz dysponentke zeby zalozyla lokate to zrobi to i slowem nie
    pisnie,
    > ze to nie najlepszy pomysl... Tak samo w sieci - zakladasz lokate i
    gotowe,
    > zadnego ostrzezenia, ze tracisz odsetki.

    Wiesz, ona jest dysponentka, wiec Ty dysponujesz jej czasem. Nie jest
    konsultantka. Mnie sie wydaje, ze to nie do niej nalezy doradzanie. Klient
    ma zyczenie i juz. Jak mam zyczenie posiadac lokate 7dniowa to chce ja miec
    i juz, a nie sluchac wykladu od pani dysponentki - rozumiesz, ona zakladac
    powinna, ze wiesz co robisz.

    pzdr