  • Data: 2008-02-24 10:25:51
    Temat: Re: w Polsce środkiem płatniczym jest EUR?
    Od: "koment" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:40024a3d-9a09-4fe0-9b8a-f387319197fd@p25g2000hs
    f.googlegroups.com...
    On 24 Lut, 10:09, "Qleczka" <qleczka@(spam)konto.pl> wrote:
    >Jest tylko jedno ale, klient podczas zapłaty taką
    > karta ma prawo wyboru w jakiej chce zapłacić ( w tym przypadku jest pytanie
    > czy chcesz rozliczyć w PLN czy EUR). wybierasz wtedy PLN i nie ma problemu.
    > Jeżeli karta jest rozliczana w PLN, zostaje Ci reklamacja w banku.

    >Czesto przy takich platnosciach klient bywa traktowany jak idiota i
    >dostaje pinpada do potwierdzenia pin, nie widzac kwoty (poprzedni
    >ekran). Nio i co w przypadku akceptacji podpisem? Wtedy na 100%
    >obsluga wybiera walute.

    >Z tym, ze przy podpisowej, to przy podpisaniu widac jaka kwote sie
> [...]

    Mea Culpa - karta kredyt którą mam jest na podpis. U góry widniała kwota 100pln
    więc nawet nie spojrzałem na dół kwitka - a tam jest podane EUR. A co do wyboru
    waluty to nikt nic nie mówił - a ja nic nie podejrzewałem -bo do tej pory
    tankowałem w innych punktach niż BP. Transakcja jest nadal w nierozliczonych -
    więc poczekam do jutra i zobacze.
    Tak czy owak nauka na przyszłość - na szczęście nie jest zbyt kosztowna :)
    Pozdrawiam
    Koment