eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw którym banku ZAGRANICZNYM można założyć konto przez internet będąc w PolsceRe: w którym banku ZAGRANICZNYM można założyć konto przez internet będąc w Polsce
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w którym banku ZAGRANICZNYM można założyć konto przez internet
    będąc w Polsce
    Date: Wed, 30 Aug 2006 13:57:12 +0200

    Tommeck wrote:

    > Na 100% w www.openbank.es (osobiscie zalozylem konto z Polski). Nie jest
    > niemiecki, ale strefa euro.

    Od kilku lat co jakiś czas pojawia się ciągle to pytanie, i ciągle taka sama
    odpowiedź pada. To dziwne, że żaden inny bank tego nie umożliwia, ani że
    openbank nie otworzy się w końcu na klientów którzy nie znają języka
    hiszpańskiego, który może jest piękny, ale jednak mniej powszechny (w
    europie) niż np. angielski.

    p. m.