eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpww mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Date: Mon, 11 Apr 2011 18:50:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <v4jz3vcfiu0f$.a656va1wvcb5$.dlg@40tude.net>
    References: <inv7md$9sc$1@news.onet.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-193-22.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302540647 26575 84.10.193.22 (11 Apr 2011 16:50:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 16:50:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:505811
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 18:19:57 +0200, a...@v...pl napisał(a):

    >>> Od razu widać z kim na tej grupie mamy do czynienia. Jak widzisz, zostałeś
    >
    >>> potraktowany jak zostałeś ponieważ różne makrele czy inni pracownicy
    >
    >>> banków mają
    >
    >>> takie podejście do klienta jak widać.
    >
    >>
    >
    >> Rozumiem, ze Ty jako konsultant mLinii od razu bys przelal pieniadze ze
    >
    >> swego konta, zeby klient byl zadowolony?
    >
    >>
    >
    >> Pozdrawiam
    >
    >>
    >
    >> Darek
    >
    > Tylko taki wniosek Ci się nasunął? Bylejakość to jest to co ogranicza naszą
    > wolność chyba w największym stopniu. Marnuje czas i pieniądze. Oczywiście, że
    > konsultant nie jest niczemu winien. Tu dyskutujemy o bezwolnym przyzwoleniu na
    > takie nie inne działania banku czy banków. Konsultant, to przedstawiciel banku,
    > a tym samym jego procedur. Cóż by się stało gdyby zwrot pieniędzy nastąpił
    > natychmiast, a sprawę później wyjaśniano. Zapewne bank by zbankrutował:-))))
    > Najgorzej gdy ma się mentalność niewolnika.
    >
    Powiem Ci ze takie cos podobnego przydarzylo mi sie w BPH. Mieli awarie i
    oddział był odcięty od swojej centrali. Ludziska podpisywali cyrograf ze
    maja tyle to a tyle pieniedzy i bank wypłacał na podstawie tego papierka
    (zrobili jakieś ograniczenie do 5000zł ale mimo wszystko wypłacali). Można
    wiec załatwić sprawę w typowy polski sposób - na gębę. Ale to było dawno bo
    1995/6 r. Wtedy nawet bankomatów za dużo nie było a o KK mało kto słyszał.
    Teraz mamy procedury unijne i zachodnie standardy. Teraz klient dzwoni na
    infolinie a tam "informujemy ze w trosce o wysoki standard usług rozmowa
    jest nagrywana..." I o to walczylim i umieralim.
    Może kiedyś życie było milsze ale trzeba się przystosować. Publiczny lament
    nad takim "nieszczęściem" trochę nie przystoi chłopu. Pani w recepcji można
    zapłacić w innym terminie, pieniądze na życie można pożyczyć od znajomych,
    poprosić kogoś żeby zrobił szybki przelew na konto. Naprawdę jest kilka
    lepszych możliwości niż roztkliwianie się nad zepsutym bankomatem. Takie
    rzeczy się zdarzały i będą sie zdarzać. Trzeba czasem ruszyć mózgowiem,
    żeby nie dopuścić do takiej sytuacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1