eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw mBanku używają mózgu (!)Re: w mBanku używają mózgu (!)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!border1.nntp.ams2.giganews.com!border3.nntp
    .ams.giganews.com!Xl.tags.giganews.com!border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.gigan
    ews.com!local2.nntp.ams.giganews.com!nntp.bt.com!news.bt.com.POSTED!not-for-mai
    l
    NNTP-Posting-Date: Sun, 08 Jan 2012 19:41:37 -0600
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <jed46m$1cv$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jed46m$1cv$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: w mBanku używają mózgu (!)
    Date: Mon, 9 Jan 2012 01:42:18 -0000
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Message-ID: <T...@b...com>
    Lines: 12
    X-Usenet-Provider: http://www.giganews.com
    X-AuthenticatedUsername: NoAuthUser
    X-Trace: sv3-m97XOAyynkg5mRgs9ndPUywmF1qOdub6rScUgl6YTk7Tq3YqcUBqvfHJ26H+54o4e5Oq0yD2
    z2UZPQp!b7HiMKpNRcUD6zNUZQAXPR/MwNxA/wEfiEt3+BafzbDskbqRTGZe4nxOgYtZwDML/gSg
    c88dtQ==
    X-Complaints-To: a...@b...com
    X-DMCA-Complaints-To: a...@b...com
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Postfilter: 1.3.40
    X-Original-Bytes: 1888
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565233
    [ ukryj nagłówki ]


    > ...postanowiłem więc przekonać się do jakiego stopnia głupi jest ów
    > "system" i złożyłem wniosek. Już po 2 godzinach okazało się, że jednak
    > ktoś z minimalną dozą inteligencji analizuje te wnioski, bo dostałem
    > maila z informacją o negatywnym rozpatrzeniu. Miło, że wciąż jeszcze
    > "system" nie zastąpił wszystkich mózgów... :-)

    Eeee... tam
    To zwykly automat rozsyla takie reklamy. Komu by sie chcialo marnowac czas i
    analizowac setki tysiecy klientow, a tak analizuje sie tych co sie zglosza.
    W innych krajach takie automaty dzialaja od lat... np. w UK.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1