eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw mackach Millennium › Re: w mackach Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mackach Millennium
    Date: Wed, 22 Jul 2009 23:09:13 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <h47v4e$m1p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <n...@4...com>
    <h47doe$hn4$1@inews.gazeta.pl> <h47q6c$fs7$1@news.wp.pl>
    <t...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1248296910 22585 87.239.217.30 (22 Jul 2009 21:08:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jul 2009 21:08:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <t...@4...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-EsetScannerBuild: 5315
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:494989
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisal w wiadomosci
    news:tfre65dm9g3m863iegnuj3qcovalk87421@4ax.com...

    > W rozmowie telefonicznej z Bankiem (po werfykiacj moich danych
    > osobowych) ustalilismy, ze umowa jest niewazna.
    >
    > Jaki skutek prawny maja telefony (z weryfikacja danych osobowych) od
    > banku - zaden ????

    Skutek to one teoretycznie zapewne maja, tylko przy zlej woli albo
    niekompetencji banku moga wystapic powazne trudnosci dowodowe realizowane w
    scenariuszu "nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi".

    Jesli teraz bank uzna za stosowne uwazac, iz umowa jednak zostala zawarta,
    bo ktos bedzie mial taki kaprys, to jej rozwiazanie wymaga formy pisemnej a
    nie ustnej, czyli umowa nie zostala rozwiazana.

    Naturalnie "poszlak" przeciwko bankowi jest sporo: brak wydania karty,
    zapewne brak aktywnego millenetu, nagranie rozmowy. Ale nie widac na oko
    czegos latwego do "ugrania" z bankiem, chyba zeby dla zabawy sie tym zajac.
    Ale bezposrednio do GIODO to chyba nie, najpierw od banku zarzadac
    zaprzestania przetwarzania, tak przynajmniej mnie sie wydaje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.07.09 22:13 cp
  • 22.07.09 22:24 MarekZ
  • 22.07.09 23:10 cp

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1