eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw mackach Millennium › Re: w mackach Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.freenet.de!feeder2.ecngs.de!
    ecngs!feeder.ecngs.de!193.190.198.58.MISMATCH!aotearoa.belnet.be!news.belnet.be
    !plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: cp <cp@_pl._pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mackach Millennium
    Date: Thu, 23 Jul 2009 00:13:03 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 37
    Message-ID: <2...@4...com>
    References: <n...@4...com>
    <h47doe$hn4$1@inews.gazeta.pl> <h47q6c$fs7$1@news.wp.pl>
    <t...@4...com>
    <h47v4e$m1p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn.igf.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1248300767 30105 213.135.33.162 (22 Jul 2009
    22:12:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jul 2009 22:12:47 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:494994
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 22 Jul 2009 23:09:13 +0200, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    >Uzytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisal w wiadomosci
    >news:tfre65dm9g3m863iegnuj3qcovalk87421@4ax.com...
    >
    >> W rozmowie telefonicznej z Bankiem (po werfykiacj moich danych
    >> osobowych) ustalilismy, ze umowa jest niewazna.
    >>
    >> Jaki skutek prawny maja telefony (z weryfikacja danych osobowych) od
    >> banku - zaden ????
    >
    >Skutek to one teoretycznie zapewne maja, tylko przy zlej woli albo
    >niekompetencji banku moga wystapic powazne trudnosci dowodowe realizowane w
    >scenariuszu "nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi".
    >
    >Jesli teraz bank uzna za stosowne uwazac, iz umowa jednak zostala zawarta,
    >bo ktos bedzie mial taki kaprys, to jej rozwiazanie wymaga formy pisemnej a
    >nie ustnej, czyli umowa nie zostala rozwiazana.
    >
    >Naturalnie "poszlak" przeciwko bankowi jest sporo: brak wydania karty,
    >zapewne brak aktywnego millenetu, nagranie rozmowy. Ale nie widac na oko
    >czegos latwego do "ugrania" z bankiem, chyba zeby dla zabawy sie tym zajac.
    >Ale bezposrednio do GIODO to chyba nie, najpierw od banku zarzadac
    >zaprzestania przetwarzania, tak przynajmniej mnie sie wydaje.

    Chyba musze sie z Toba zgodzic, ale niestety plyna stad tez zapewnie
    oczywiste wnioski (ogolne) o wciaz nierownorzednym statusie prawnym
    klienta (w stosunku do banku - "nie mamy Pana plaszcza.....") w
    potencjalnym konflikcie prawnym z bankiem, ktory to bank jest miedzy
    innymi podmiotem "prawa handlowego", ale jednak o dosyc
    uprzywilejowanym statusie prawnym.

    N.B. kilkanascie godzin temu zlozylem w banku pisemny wniosek z
    zadaniem o zaprzestanie przetwarzania danych - zobaczymy co na to
    bank.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.07.09 22:24 MarekZ
  • 22.07.09 23:10 cp

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1