eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku › Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
  • Data: 2013-12-26 11:10:34
    Temat: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Program ochrony kupujących Allegro, do 10000 złotych.

    > Aby skorzystać z Programu, należy:

    > - zgłosić jednostce policji nieotrzymanie zakupu,
    > - wysłać nam kopię pisemnego potwierdzenia, że zostało wszczęte
    > dochodzenie w tej sprawie.

    Pozwolę sobie dopowiedzieć jedną bardzo ważną rzecz.
    Jeżeli chcemy skorzystać z POK to na Policji zgłaszamy że towaru nie
    dostaliśmy.
    Swego czasu dostałem towar niezgodny z zamówieniem ("kup pan cegłę"), jednak
    POK stwierdziło, że odpowiadają tylko do 50% kwoty, bo towar doszedł. :)
    Po kilku miesiącach użerania się ze sprzedającym/POK/Policją wziąłem te 50%
    i machnąłem ręką, ale nauczony doświadczeniem następnym razem będę zgłaszał,
    że NIC nie dostałem.
    Pozdrawiam.
    WOJO