eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwalka o klienta - w ktorym banku?Re: walka o klienta - w ktorym banku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: walka o klienta - w ktorym banku?
    Date: Mon, 30 Oct 2006 23:36:32 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 19
    Message-ID: <ei5upm$oiq$1@node4.news.atman.pl>
    References: <ei5rp2$nsp$1@node4.news.atman.pl> <4...@n...onet.pl>
    <ei5svj$g0f$1@node5.news.atman.pl>
    <ve022yozal1a$.1vycas1xmcxh3$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: cust-194-54-188-144.flashnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node4.news.atman.pl 1162247798 25178 194.54.188.144 (30 Oct 2006 22:36:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Oct 2006 22:36:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <ve022yozal1a$.1vycas1xmcxh3$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0644-1, 2006-10-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399653
    [ ukryj nagłówki ]


    > Natomiast prawdę mówiąc nie do końca rozumiem czemu bank powinien na siłę
    > probować przekonać klienta, że powinien zostać, skoro klient sam chce
    > odejść - widocznie jednak oferta mu nie pasuje i nie ma wg mnie sensu na
    > siłę trzymać klienta, jeżeli sam zdecydował, że produkt banku mu nie
    > odpowiada.
    >
    > Adam

    Gdyz jest cos takiego co sie nazywa CRM. Lepiej i taniej miec jednego
    sprawdzonego klienta, ktory skorzysta z 5 uslug niz miec tylko jednego,
    ktory korzysta z jednej uslugi i szukac kolejnych czterech...

    Bankom generalnie powinno zalezec na dobrych klientach, przeciez na
    kazdym z nich niezle zarabiaja! Dlatego niezrozumiale jest dlaczego w
    niektorych bankach klienci traktowani sa jak zlo konieczne (intruzi).

    pozdr.
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1