    From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Date: Wed, 10 Feb 2010 07:07:02 -0800 (PST)

    Pytam o wazne sprawy: co
    > jest dobre w alior + czy warto z polbanku + zle doswiadczenia w aliorze.

    Testowałem Aliora jako zapasowe konto do wypłat z obcych bankomatów i
    stwierdzam, że ogólnie bank daje radę.
    Dobre rzeczy: darmowe bankomaty, widoczne blokady kartowe (niby
    oczywiste - ale nie dla wszystkich banków), powiadamianie sms o
    zdarzeniu na rachunku lub o płatności kartą.
    Koszty utrzymania karty i konta ROR nie są wysokie. O ich KK nie piszę
    bo nie używałem.

    Jedyna rzecz która mnie trochę irytowała to trochę ciężki interfejs
    (mechanizmy AJAX) ale za to całkiem sprawny system na komórki.